9/9

Умови повернення та гарантії

Ми кируємося законом  «Про захист прав споживачів» з яким Ви можете ознайомитись за посиланням, 

Компанія може відмовити покупцю в обміні, або поверненні товару неналежної якості, якщо він є в переліку товарів належної якості згідно з додатком N 3, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин. З переліком яких Ви зможете ознайомитись за посиланням.

Товари належної якості, для яких дозволено повернення та обмін, можуть бути повернені протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо: • товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; • товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування; • збережено всі ярлики та заводське маркування; • товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості. З нами працювати вигідно.

Гарантії 

Гарантія надається на весь товар в нашому магазині під час гарантійного періоду зазначеним від виробника. Гарантійний період – це термін, під час якого клієнт, виявивши нестачу або пошкодження товару, має право вимагати від продавця чи виробника вжити заходів щодо усунення дефекту.

Повернення

Обережно запакувати товар в оригінальну упаковку у повній комплектації (товари, що постачаються в комплекті, необхідно повертати також у комплекті).
Заповнити заяву про повернення, яка додається до замовлення, за відсутності такої зверніться для менеджера сайту.
Прикласти копію касового чека за наявності, вказати спосіб повернення коштів (картка або перерахуванням на банківський рахунок із зазначенням реквізитів одержувача
Надіслати посилку службою доставки за адресою звідки вона була відправленна
Після відправки посилки, сповістіть нас, будь ласка, про це, написавши лист на електронну пошту love@monya.in.ua, або за тел. +38063 528-80-03 у Viber

Підстави для повернення та обміну товарів

Ми кируємося законом  «Про захист прав споживачів» з яким Ви можете ознайомитись за посиланням, 

Компанія може відмовити покупцю в обміні, або поверненні товару неналежної якості, якщо він є в переліку товарів належної якості згідно з додатком N 3, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин. З переліком яких Ви зможете ознайомитись за посиланням.

Товари належної якості, для яких дозволено повернення та обмін, можуть бути повернені протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо: • товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; • товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування; • збережено всі ярлики та заводське маркування; • товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості. З нами працювати вигідно.


Повернення Товару у разі виявлення недоліків, пов'язаних з невідповідністю умовам Замовлення, що виникли з вини Продавця:

У разі якщо Товар передано Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов Замовлення з вини Продавця щодо асортименту, комплектності, кількості Товару, Ви маєте право сповістити Продавця (не пізніше семи календарних днів після отримання) про ці порушення та вимагати їх усунення.

Також Ви маєте право на відмову від товару та повернення сплачених коштів. У цьому випадку Товар має бути повернений Продавцю із збереженням первозданного товарного вигляду, його споживчих властивостей, пломб, фабричних ярликів.

Для повернення товару Вам необхідно надати документ, що підтверджує факт та умови його придбання.

Для повернення необхідно заповнити заяву повернення товару.


Ознайомитись з повною версією закону про права споживачів та отримати консультацію експертів Ви зможете ознайомитись за посиланням.